فتنه محدود به سال ۸۸ نبود

سرتيپ پاسدار علي فضلي جانشين رييس سازمان بسيج مستضعفين در گردهمايي بزرگ بسيجيان دانشگاه شاهد كه با عنوان «همايش بزرگ مشاءالله حزب‌الله» برگزار شد، با اشاره به نامگذاري سال جاري با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاري سال جاري حجت را بر ما تمام كردند و معظم‌له خودشان نخستين گام فرهنگي را در سال 93 برداشتند.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به حضور منور رهبر معظم انقلاب در منطقه مقدس شرق كارون و منطقه عملياتي ثامن‌الحجج عليه‌السلام و شكستن حصر آبادان عنوان كرد: اين منطقه مقدس از جمله مناطقي بود كه در روزهاي آغازين جنگ تحميلي مورد اشغال دشمن قرار گرفت و با فرمان حضرت امام خميني (ره) حصر آبادان شكسته شد و رزمندگان اسلام اين منطقه را از دشمن پس گرفتند.
ش
وي با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به مناطق جنگي بيان داشت: براي حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق جنگي چند نقطه پيشنهاد شد اما ايشان منطقه عملياتي ثامن الحجج عليه‌السلام و مقبره 9 شهيد گمنام كه نخستين شهداي گمنام انقلاب دفاع مقدس بودند را در سالي كه معطر به عطر فاطمي بود را انتخاب كردند.

سردار فضلي در ادامه به تشريح خاطرات خود در روزهاي نخستين جنگ تحميلي از منطقه شرق كارون و مناطق عملياتي ثامن الحجج عليه‌السلام پرداخت.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با اشاره به وقايع سي و نهمين و چهلمين روز دفاع مقدس عنوان كرد: در همان روزهاي نخستين جنگ تحميلي برخي به‌دنبال انحراف رزمندگان از مناطق اصلي مورد هدف دشمن بودند و مي‌خواستند با اين اقدامات سخنان بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران معطل بماند اما به فضل خدا و با بصيرت و درايت فرماندهان و رزمندگان اسلام چنين نشد.

سردار فضلي تصريح كرد: فتنه فقط مختص به سال 88 نبود بلكه در چهلمين روز آغازين جنگ نيز ما شاهد فتنه بوديم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, | 1:58 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |